Buro NLUUG
tel:  020 - 6951203
e-mail: info@nluug.nl
januari 2000
Inhoud Van 22 tot en met 25 mei 2000 organiseert de NLUUG, in samenwerking met Stichting NLnet en USENIX, de tweede internationale SANE conferentie:

SANE 2000

Sprekers van wereldfaam laten vier dagen lang in de vorm van tutorials en lezingen hun licht schijnen over courante onderwerpen op het gebied van beheer, beveiliging en toepassing van open systemen en netwerken.

Aan de orde komen onder andere:

• Het beheer van grote DNS omgevingen
  • Beveiliging van netwerkverbindingen met IpSEC
  • Nieuwe ontwikkelingen in NFS versie 4
  • Het meten en visualiseren van netwerkbelasting
  • Het beheer van complexe Sendmail omgevingen
  • Het bouwen van firewalls met Linux

Onder de sprekers bevinden zich onder meer Eric Allman (de auteur van Sendmail) en Brian Reid (directeur Research van Bell Labs Silicon Valley). Naast het technisch inhoudelijke gedeelte is er ook een "social event" waarbij de deelnemers op een ontspannen en informele wijze ervaringen kunnen uitwisselen.

De locatie van de conferentie is het MECC congrescentrum te Maastricht.

Voor meer informatie over de conferentie, inschrijvingen of uitgebreide programma informatie neemt u contact op met het NLUUG bureau, of surft u naar

/events/sane2000

Over de NLUUG De NLUUG is de vereniging van professionele Unix gebruikers in Nederland. De primaire doelstelling van de NLUUG is om dat professionele gebruik te bevorderen. Neem voor meer informatie over de NLUUG contact op met het NLUUG bureau.